sobota, 16 czerwca 2012

Wystawa 10.06.12r. KALISZ

No więc tak byłam jakieś mniej więcej 2h-2,5h na wystawie , gdyż było bardzo słonecznie i potem wpadłam do parku przy Teatrze w Kaliszu .

Na wystawie było więcej ludzi niż psów , ciężko było zrobić dobre zdjęcie no i jeszcze to słońce . Zrobiłam błąd i zamiast na automatycznym zrobić ustawianie ostrości to robiłam manualnie i niestety niektóre zdjęcia się mi nie udały .

Wystawcy byli mili jak nie niektórzy nie...w końcu są różni ludzie .












wiem ostrość






chyba najładniej mi wyszło :)










A to kto ?
















A teraz kilka fotografii z parku . Poszliśmy też do restauracji .








Był około 1-2m. ode mnie



Zdjęcia mojego autorstwa .
Kliknij na zdjęcie by powiększyć .

20 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia... szkoda, że jednak nie mogłam pojawić się na tej wystawie. Najbardziej podobają mi sie tutaj Aussie ^^
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zdjęcia wyszły, ale musisz popracować nad ustawianiem ostrości ;) Osobiście nienawidzę i nigdy nie robię z automatyczną ostrością, bo nigdy nie ustawia się tam gdzie chce.
    Szkoda, że znowu się nie spotkałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajowe fotki, a caviś wyszedł bosko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalisz ach Kalisz w przyszłości będę tam mieszkała - moje serce stamtąd pochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wystawy.
    Popracuj nad kadrowaniem i ustawieniami manualnymi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę charty ,no,no,no pewnie było fajnie ;) . Genialne zdjęcia , szczególnie te w parku :D . Mam pytanie...ty wystawiasz Amelkę ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak ja u was dawno nie byłam! Co tam u Amelki i u ciebie oczywiście :)
    Fajne zdjątka :D Czekam na następnego posta
    Pozdrawiam, Agata z cavisiami!
    __________________________________________
    caviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia!!!
    Śliczne pieski.
    A Amelka w restauracji to po prostu bóstwo :)
    Wycałuj tą ślicznotkę ode mnie!
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że do Ciebie trafiłam :) mam szczeniaczka pinczerka :) będę o nim pisać na blogu i zapewne będę miała do Ciebie mnóstwo pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam pierwsze pytanie. Może mogłabyś ustosunkować się do książek, które wybrałam do szkolenia mojej małej pinczerki i może zaproponować jakieś inne? :) Będę bardzo wdzięczna. Dla ułatwienia podaję link do posta :) http://powiewinspiracji.blogspot.com/2012/07/wychowywanie.html

      Usuń
  11. Zdjęcia i tak są fantastyczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję trochę tym pieskom na wystawie - musiały się męczyć w taki upał . Ale za to jakie piękne ! Mam nadzieję , że wyprawa się udała i Amelka była zadowolona ! ; * Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Bardzo podoba mi się jego szata graficzna.
    Ciekawe fotki. Masz pięknego psiaka. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. To z Cavalierem rzeczywiście genialnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te Twoje zdjęcia! Kochany ten Twój pinczer. Zawiedziona byłam że nikt z Yorkiem nie przyszedł, a na fotografiach widziałam wiele Grzywaczy Chińskich. Będę tu wpadać, sympatycznie tutaj ; ))
    Zapraszam również na mojego bloga, moze Ci się spodoba :))
    http://terrier-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne psiaczki ^^ no zdjęcia trochę źle wyszły, ale przynajmniej modele śliczne, więc uzupełniały :D
    My mieliśmy jechać na wystawę w Krakowie, ale niestety byłam przekonana, że jest w ostatni weekend czerwca, a w piątek tydzień przed, zobaczyłam że to jednak w przedostatnio weekend no i niestety nie wyszło ;/ ale może jeszcze się kiedyś uda.

    Zapraszam do mnie, nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na moim blogu pojawiły się zdjęcia małej pinczerki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to widzę wystawa i wypad do miasta się udał ;p
    Amelka oczywiście śliczna :)
    A jaki cudowny Aussie *____*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że wypad się udał, aż żałuję, że mnie nie było na tej wystawie ;/
    Amelka wyszła ślicznie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie xd http://schejra-cizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń